Hazal06 canim ben dogum yapalı 3 ay oldu cok sukur ayrintili ultrasonumu bir perinatolog yapti ve bebegimin burun kemiğinin kisa oldugumu doen sendromli olabileceğini söyledi ben inatla hic birsey yaptırmadım ve tevekkul ettim cok sukur bebegim saglikli downluda olsa yavrumdu rabbim ne eylerse güzel eyler