asyaa15 Karaman inşallah 5 mayıs bizimde. Daha cinsiyetimizi öğrenemedik iki hafta snra gidecez inşallah. En son %70 erkek dedi 😊😇
Eceincinehir Mervemm benim 16 Mayıs dedi doktor. Ama tabi erken ya da geç gelme olabilir. Son Regl tarihiniz nedir? 😌
_zehra_ Mervemm benimde 16 mayıs ama sezeryan olacağı için erken olur. Sat 10 ağustos, sizinde mı öyle
Eceincinehir Mervemm benim ki Çin takvimine göre Erkek olmalı, ama doktorlarımız kız dedi☺️ Takvimler bana tutmadı.
asyaa15 Mervemm yapmıstım erkek çıkmıstı. Bide rus takvimimiydi ne onu yaptım kız çıkmıstı. Kesin ne olur bakalm 😊
Karaman Evet benimde aynı cinsiyet öğrenemedik daha iki kızım var sağlıklı olsun ama ben erkek istiyorum bakalım hayırlısı
Adagel 8 mayıs görünüyor tahmini ama belli olmaz tabii nisan sonu oluverir nisan annesi oluruz bi ihtimal ☺️ 14+3’üm.
Karaman Aysekmn inş tatlım benimde 12 dedi ama sezeryan olacak oyuzden mayıs ilk haftası gibi görünüyor
Aysekmn Yelz_91 yaaa çok güzel hep istemisimdir ikizlerim olsun diye sağlıkla kucağına alırsın inşallah 🙏😍
Tgb2310 Yelz_91 cnm ikiz gebeysen mayıs başı olmazsın 36 haftaya en fazla 37 e göre hespla bn 11+4 nisan sonu gn
Salihsaliha Yelz_91 ben de 12+6 ikizlere hamileyim. 😊 ikizler daha erken olur diyorlar tabii. Kontrole ne sıklıkla gidiyorsun canim
Karaman Aysekmn hayır canım üçüncü iki kızım var ama ayriyim kızlarımdan😢😢 bu ikinci evliligim kızlarım ilk eşimden