DamlaDeniz 32 öncesi alınan raporlar yıllık 40 günlük rapor hakkınızdan kesilir etkilemez ama 32 sonrası calısabilir izni alındıysa ve siz işe gitmediyseniz bu tabiki dogum sonrsı hakkınızdan eksilir dedğim gibi olmasa herkes 10ar günlük raporlar alır 37ye kadar
ZeynepveSeyit Arkadaşlar kesin bilgi veriyorum eğer raporu kadın doğumdan aldıysanız izinden kesiliyormuş diğer polikinliklerden alındıysa kesilmiyormuş bilginize
gozdeteacher ZeynepveSeyit Benim bilgim de bu şekilde arkadaşlar. Alacağınız diğer raporun hamilelikle ilgili olmaması lazım sonradan gün kesilmemesi için.
Siner Bugün ben de okuldaki arkadaşlara aynı şeyi sordum. Geçen yıl Doğum yapan arkadaş. Aile hekiminden almış bir haftalık şeklinde raporlar. Onlar kesilmemiş. Kadın Doğumdan alırsan kesiliyormuş
Zhl0838 Peki bayanlar 32de çalışabilir aldıktan sonra 37de tekrar çalışamaz diye rapor alıyor muyuz ben de bugün hep bunu sordum kimi evet diyo kimi hayır 🤔