199322 bugün kontrolüm vardı tekrardan aynı şeyi söyledi vakum kullanırım ve yırtığın çok olur dedi. Birde başında ben doktorumu seçerken çok araştırdım normal doğum için riskli gebelik doktoru olarak geçiyor adı. Başından beri güvenerek kendimi ona emanet ettim şimdide öyle yapmaya karar verdim