Fasulyemmm ben anlamıyorum bazi doktorlari iri derken kac kilo bebeğiniz benim kizim 5.500 kilo ve uzun boylu bir cocuk dediler 43 haftaya geliyordu nerdeysw dogurdugumda kizm 4 kilo 57 cm dogdu ilk normal dogumu denedilee buarada yurt dışında yasiyorum ama doktorum o kadar buyuk olmasina ragmen sezaryan demedi ve kizlar dikisim bile olmadi.ebelerim beni cok iyi yönlendirdiler.