Tgba5656_ 26 ınci haftanın.icindeyim hala zofer kullaniyorum ama yarim iciyorum bebeğe bi zararı olmaz değil mi cok aklıma takılıyo ama kullanmasam da çok kötü oluyorum başımı kaldıracak halim kalmıyor 😣