Ecbil ben prilam dr kullandım 10 mg hiçbir işe yaramadı 50 mg dramine verdiler ki çok ağır bir hap ve aşırı yam etkisi olan bi ilaçmış doktorum bile çok ihtiyacın olmadıkca alma dedi sürekli dramin iğne vuruldum seruma kalçamdan 2 iğne vuruldum 1 hafta boyunca banamısın demedi. Demem o ki bulantının keyfi ne zaman dolarsa o zaman geçiyor canım