Eminecamus ben 19. Haftamdayım kusma derecesi bir yana bir kere bile bulantım olmadı en başından beri böyle çok şükür rahat bi hamilelik geçiriyorum. Korkun hakkında tıbbi bir bilgim yok ama içini ferah tut sıfır mide bulantısı sıfır kusmayla hamilelik gayet mümkün☺ Duyduğuma göre kadınların %20 si sıfır bulantıyla hamilelik geçiriyorlarmış ben o yüzdelikteki şanslı kesimdeyim inşallah sende öylesindir, daha yolun başında kafanı takma rahatla bence☺ Birde annene sor onun hamileliği nasıl geçmiş diye eğer rahatsa için tamdan rahatlayabilir☺Kusma da ve çatlaklarda anneye çekilir diyorlar şahsen ben öyleyim anneminde rahat geçiyormuş hep..bi arkadaşımın annesinin çok ağır geçiyormuş arkadaşımında öyle ağır geçiyordu genetikle alakası var sanırım..