Benımde 3 gebelıgımde de sadece bulantım oldu ama bıseyler atıstırdıgımda yatıstı hıc kusmadım cok sukur sık sık az az yedım bıdr yedıklerını takıp et bazı gıdalar mıdr yanması yada bulantıyı daha tetıkleyebılır bıde su ıcerken eger bulantın cok varsa yanı bır dıkıste ve ac karnına ıcme bıseyler ye ve az az ıc ıcecegını..herkesın farklı olur hatta her gebelık bıle farklı olur ama cok sukur 3 ude aynıydı bende suan 16+6yım..umarım sızınde cok kolay gecer