22+2 yim . bebek bakım çantası , 10lu hastane çıkışı , 2 tane üçlü takım ,yenidoğan uzun kollu ve askılı zıbınlardan bir kaç tane , 3-6 aylık zıbınlardan bir kaç tane , şimdilik 4lü ağız mendili , 3lü çorap aldım . annem battaniye örüyor . ben sepet ördüm bezlerini kremlerini falan koymak için . yorgan yastık falan biz yün tercih ediyoruz onlar da hazır . ben şimdilik bunları aldım yavaş yavaş tamamlayacağım daha çok eksik var