Deletedmom0010 Kizlar ben 6 haftalık hamileyim 2 gündür kahverengi akıntım var çok korkuyorum böyle bir durum yaşayan varmı acaba yerleşme kanamasi mi yarın kontrol var
Ays_clkl Deletedmom0010 bende yaşıyorum aynısını doktora gittim yerleşme lekesi dedi ama korkuyorum yine de
Elifcek Ya ben 7+2 ikizlere gebeyim ama hiç bulantım felan olmuyor sizin kaçıncı haftalarda başladı normal mı bulantım olmaması ilk gebeliğim . Bütün tanıdığım gebeler sürekli bulantı kusma var diyor ama bende niye olmuyor
ElanrBlkc Elifcek herkeste olmayabilir canım. Bence bi sıkıntısı yok. Bebişlerin sağlıkla gelsin inşallah
hndgkct Elifcek bende de yok canım hafiften ara ara mide bulantısı oluyor okadar kusma falan hiç olmadı
ElanrBlkc hndgkct bende yanma yeni başladı çokta stresliydim iki gündür. Hafta içi tekrar gidicem doktora inşallah ilaç kullanırım büyük ihtimalle. Sende ihmal etme
Tusemvela 8+1 benimde çok bulantım oluyor. Hiç kusmadım ama sürekli kuru öğürüyorum 🤷♀️ İnşallah çok sürmez bu hiç bişey yiyemiyorum bana çok laf ediyorlar abartıyorsun diye ama okuyunca anladım ki herkes benim gibi mutlu oldum 😀 peki sizler ne yemeye çalışıyorsunuz ben yicek bişey bulamıyorum be görsem tiksiniyorum 😞😞
Deletedmom0010 Ays_clkl peki kaçıncı haftadasin kaç gün sürdü bende çok korkuyorum insllh benimkide yerleşme kanamasidir