Meryme arkadaşım 37 de 2250 olarak doğum yaptı. Küveze de girmedi sağlık sorunu da yaşamadı şükür. Kilonun genetik olduğunu tüm doktorlar söylüyor. Arkadaşımında doğum ağırlığı 2500 muş gerçekten. Önemli olan sağlığı, bir sağlık sorunu yoksa doğduktan sonra hızlı toparlıyor bebekler üzülmeyin 🙏🏻