Ozo34 ayy bende keseyi gormeye gidince rahat vurdurabiliyomusun dedi bende hayir dedim o zaman fitile gecelim dedi gectim 4 gun sonra lekelenme oldu banada geri igneye cevirdi iki ampul olarak vuruduruyorum hergun yememde sikinti yok bakalim simdilik sadece belirti olarak goguslerim hassas bulanti yok korkuyorum birazda acikcasi bulanti olmayinca