Zoryolculuk benim lekelenmelerim yeni yeni bitti şimdide sarı akıntım başladı. Idrar yolu enfeksiyonu icinilac kullandım ama ise yaramadı sanırım.. Benim başlangıçta ikizdi bir kese gelişmedi ondanda lekelenme olur dedi..Dusuk riskim olduğu için işten çıktım.Tuzla da oturuyorum evime çok yakın bir yerde iyi bir dr ayarladım .Enn son cumartesi gittim aynur hanima ama yol uzun aracta yok gidip gelince lekelenme ve agri oldugu icin riske atmak istemiyorum ..Ondan dolayi sanirim aynur hanima devam edemeyecegim.Ama herkese tavsiye ediyorum cidden işinin ehli bir dr