Hahhsueoe Prens12_annesi amin inşallah canım Rabbim isteyen herkese nasip etsin 🤲🏻 Kan tahlilim yarın belli olucak hayırlısıyla 🥰
minikmucizem1_ Hahhsueoe valla bn hastanenin adını yazıyorum yanınada tahlil sonucu yazıyorum çıkıyor oraya bilgileri giriyorum sonuçlarımi alıyorum tabi devlet hastanesine gidiyorum ozeldede böyle internetten bakılıyor mu bilmiyorum ama e nabizdanda bakılıyormuş
minikmucizem1_ Hahhsueoe pardon canım hastane sandim ben yinede bi araştır internetten belki onada bakılıyordur
Ebaki Kızlar Bnm adetim 8 gün gecikti bel ağrım var test yapmaya korkuyorum negatifcıkcak diye bna Bi şey söyleyin üçünçü gebeliğin ikinci kimyasal olmustu
nida-guler59 Hahhsueoe benimde silik çıkmıştı kan testi yaptırdım 79 cıktı 2 gün sonra tekrar yaptırdım 1160 yukseldi yuksek ihtimal var 😊
36N-05 nida-guler59 senin iyi çıkmış ben ilk öğrendiğimde 96.9 du 2 gün sonra tekrar yaptırdım 456 cıktı. Ama ultrasonda henüz çıkmadı senin cıktı mi
Gulen_91 Merhaba ben evde test yaptım silik çıktı Dr gittim ultrasonda gözükmesi kan verdim 80.8 çıktı Dr folik asit verdi cuma tekrar kan verdim 269.11 çarşamba kese görmek için Dr gidicem@nida-guler59#6554692
Gulen_91 Salı günü tekrar Dr gittim ultrasonda görmedi kan verdim değerim 1156 ya çıkmış.kese ne ne zaman belli olur bilgisi olan var mı?