baharclk Semaselcuk takviye biliyoruz canım kullandıklarımızda öyle vitaminler takviye yani tedavi için verilen ilaclar değiller ama takviye diye dört beş tane ilac kullanabilir misin msela ben kullanamam eğer o takviyeyo doğal yoldan alma şansım varsa kendim almak isterm
TBsra Semaselcuk balık yağı hem anne için hemde bebek için çok faydalı bunu sadece doktorunuz önerdiği zaman kullanmayın gebelikte yeteri kadar yediklermizde içtiklerimizde vitaminleri tam olarak alamıyoruz balık yağı sırf beyin gelişimi için veriliyor herhangi bir yan etkisi olmuyor ama tabi ki önce soruyorlar balık yağında bulunan bşr madde var ona karşı alerjiniz varmı diye ozaman bulunmayanından kullanıcaksın her balık yağında yok yani
Gozdegnc Kesinlikle solgar markasının balık yağları çok iyi kesinlikle tavsiye ederim,bana doktorum farklı bir markanın verdiği halde almadım solgar aldım
ZeynepKara Semaselcuk 12. Haftamdan beri kullanıyorum şuan 18+3 bebeğim kilo aldı daha tartılmadım ama aynı kilodaydım en son omegaroyal kullanıyorum bende
Arya92 Benim doktorum balık yediğim için almana gerek yok demişti ama 19.haftafan sonra istersen alıp kullanabilirsin dedi bir marka önermedi ben de solgar aldım onu kullanıyorum.ozellikle son 3ay çok faydalı diye okudum internrtte
Atike Semaselcuk evet canım bende kullanıyorum balık yağını Doğuma kadar devAm et dedi bana doktorum bu arada ben 57 ile hamile kaldım su an 67 kiloyum 10 kilo falan almışım 32+3üm normal mi acaba senin nasıl kiloların
Semaselcuk Atike ben hic kilo almadim daha ilk 3 ay kusmayla gecti 6 kilo vermistim suan o kilo da sabit gidiyorum bakalim nasil olacak alacak miyim 19+3 suan