Gry Semaselcuk Ben kullanıyorum. 16. Haftada başladım ya da daha önce şuan 33 üm .Bebeğimin kilo aldı ama benim kilo alışım çok normal seyrediyor. Hatta doğumdan sonra içileni de varmış Emzirirken onu da kullanıcam. Doktoruma güveniyorum.
Pinaryyim Semaselcuk bana takviye olarak verdi cnm kan ilacı bide omegayı kullanıyorm 15.haftadan beri 20.haftada sadece markasını degiştirdi ımom omegayla başladım şuan oceon plus kullanıyorm.
AslhanKaya Benim erken Doğum riskim var , doktorum süreyi uzattığına inanıyorum mutlaka kullanmalısın dedi ve başladım. Hiç bir yan etkisini görmedim.
Bgmbgm Pinaryyim Semaselcuk efa daily balık hapını kullanıyorum bnde hiç kokuau falan yok çok ta memnunum 3.kutum şuanda 30.haftamdayim
Demir Neredeyse 1 aydır kullanıyorum 16 haftalığım.Hem balık yağı hem vitamin içerikli.Kilo falan yapmadı,yapsada önemli değil.Bebeğime faydası olsun yeter ki.
baharclk Semaselcuk o zaman balık yagina çokmu gerek gorduki acaba, benim doktorum balık yagi vermiyim her hafta balık ye dedi, her vitamini ilaçtan almayalm imkan varken dedide
nagi Semaselcuk bende kullanıyorum (PROMEGA3) 5. Aydayiz biz 69 kiloydum hamile oldugumu öğrendiğimde.3 aydirda kullanıyorum balık yagini.daha hiç kilo almadım.hala 69um 😁😁