Fdle benm bebekte genelde kasık ta duruyor bazen idrar torbamn üzernde zıplıyor 😀😀😀 bazen geliyor göbeğme dayanıyor 😀annem doğmn kolay olr bebek kasıkta diyor 34haftalk ama hala ters duruyor bebşm. Yani ayaklar aşağıda baş yukarıda 😀 dedğn gibi naptkları belli değil birşeyler yapıyor ama ne yapıyor anlamıyorm😀😀 kafa ykarda ama hıçkırıkları aşağıda hssdiyorm 😀kafam karışk, 🤯🤯🤯