Deletedmom0065
Anestezi işi şans meselesi biraz, şansın varsa işini bilen insanların elinde hangisini iyi uyguluyorlarsa onu yapıyorlar. Kimseye de bişey olmuyor. Şansın yoksa, kasap gibi insanlara denk geliyorsun ömür boyu arıza kalıyor. Peki bunun garantisi var mı? Yok. Doğar doğmaz çocuğu görücem diye de süper kahramanlığa gerek yok. Çocuk senin, ömür boyu göreceksin zaten artık. O anın travmasına katlanamayacaksan direnmenin alemi yok. Genel anestezi en temizi bence.
Burda spinal veya epidural olup ta sorun yaşamayanlar olabilir. Bu da kişiden kişiye değişir. O sorun yaşamadı diye, sende sorun yaşamayacaksın anlamına gelmez.