Deletedmom0065 ben kendi istegim ile spinal oldum bugun 3.günüm canm .Bana da cevremde herkes bisey demisti bel agrisi oluyo,bas agrisi oluyo,ki cogu arkadsm en kolayi sezeryan 2 gune ayaga kalktik demislerdi .Bende bas agrisi boyun agrisi bel agrisi olmadi ama ayaga kalkmak cok zor oldu ağlıyarak kalktim resmen 2.gunumdede ayni sekilde cok zorlandim dikislerim aciyo ve yaniyo bakalm kac gune iyilescem