DilanY 37 haftalık gebeyim bebeğin suyu azalmış bu sıkıntıyı yaşayan varmı ? Ya da varmıydı ? 150 de olması gerekirsen 85 e düşmüş korkuyorum 😞
Sghslove DilanY 37 haftalık olmuşsun hiçbir şey olmaz Allah’ın izniyle takipte kalınır gerektiğinde doğum başlatılır sen bol su iç yat doktoruna sık kontrole git
Gnca31 DilanY ben daha 33 haftaligim benimkide oyleymis ve plesenta yaslanmasi olmus bu yuzden kaynaklanmis sizin en azindan dogum yakin 🙏
shsn DilanY Benm 29.haftada dedi doktor. günde en az 3 litre su. deveci armudu iyi geliyormuş su yapıyormuş. birde havuç suyu çok iyi geliyormuş canım ama havuç suyunu abartmamak kaydıyla
Beyzaalya DilanY birşey olmaz benimde 37. Haftada suyum azaldı üç gün içind e doğum yaptım ama sık sık kontrole gidiyordum hergün sonra zaten suni sancı verdiler ya normal yada sezeryan ile getirirsiniz bebeğin gelişimi yeterince ilerlemiş dikat et daha fazla gitmesin suyu gisettin mi hastaneye koş hemen
DilanY @Gnca31#655013435 Gnca31 35 haftalığım bende yanlış yazmışım haftamı . Aynı şekilde plestanta yaşlanması olmuş bu da kireçlenmeye yol açmış umarım rabbim sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin 🙏🙏
Gnca31 DilanY insallah benim için de aynısını soyledi ve bebegin kilosuda dusuk cikti plesentada kireclenme basladigi icin bebek tam beslenemiyormus insallah yinede az da olsa alir bende senin gibi cok korkuyorum sanki dr oyle soledikten sonra hareketleri azaldi gibi hissediyorum
DilanY Gnca31 bana da doktor dedikten sonraki gün hiç hareket etmedi geçiştirdim ertesi güne hıçkırığından başka bişey hissetmeyince direk doktora gittim psikolojik olarak etkilenmekten öyle olabilirmiş ama sen yine de git nts ye bağlan kalp atışını dinle rahatlıyosun🙏 . Ama sık sık gidin hastaneye . Böyle şeyler ertelenmez :/
DilanY Seymasezer sorun olduğunu duymadım hiç.. zaten gebelik haftası arttığında su azalıyomuş önemli olan haftasında suyunun yeterli olması . Benimki maalesef haftasında yeterli suyu yok erken Doğuma kadar götürebilirmiş.
YDE Seymasezer suyun azlığı gibi fazlalığıda sorunlu bir durum. İlerleyen haftalarda şeker yüklemesi yaptırmanız gerekicek muhtemelen. Umarım şeker çıkmaz. Genelde onunla ilişkili bir durum
Ayse_12 Seymasezer diyabetini ölçtür çünkü suyun fazlalığıda erken doğum riski taşıyor canım önlemini al bende de aynı sorun var
Gnca31 DilanY canim carsamba gidecem kismetse havuc suyu içiyorum simdilik sabah akşam birde armut yiyorum umarim ise yarar birde kilo almasi icin ekstradan kefir iciyorum
DilanY shsn doktor bana sadece su içmemi söyledi ama ben dediklerini deniycem çok saol 🙏 umarım saglıkla kucagımıza alırız ❣️
shsn shsn Banada doktorum su iç dedi. sonra eşim sordu yapabileceğimiz birşey varmı diye sana dediklerimi dedi canım.rabbim hepimize sağlıcakla kavuşmayı nasip etsin
Dnz2020 6 ay önce bebeğimi 37 haftalıkken suyu bitmesi nedeniyle kaybettim hiç bir şekilde ihmal etmeyin böyle korkuyla beklemektense sezaryen olmanız daha iyi Allahım hepimize sağlıklı hayırlı doğumlar nasip etsin🙏
DilanY Dnz2020 çok üzüldüm rabbim sabrını versin :( evet dediğin gibi böyle şeyler aksatılmaz elimden geldiği kadar kontrollerimi aksatmıyorum . Yiyecek ekmekleri olursa yerler . Umarım acısı kendisiyle gider . 🙏 üzülme 😞
DilanY Beyzaalya Beyzaalya suyum gelmiş ama ben hiç farketmedim . Umarım dediğiniz gibi hiç bişey olmaz da sağ salim kucağıma alırım . 🙏
Dnz2020 Sagolun şimdi yine gebeyim tabiki yiyeceği ekmek varsa Rabbim her türlü verir ama çok çok acı bir durum Allah kimseye yaşatmasın bol bol dinlenin çok su için sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah
DilanY Dnz2020 Rabbim sana da tekrarını yaşatmasın 🙏 biz elimizden geleni yapalım gerisi rabbimin takdiri . Umarım kucağına alırsın sağlıklı bi şekilde 🤲
cordelia shsn bana da ayni sıkıntıyı söyledi doktorum. Sınıra yakın , azalmış suyun diye. Her gün bir bardak portakal suyu içiyorum. Havuç suyu yerine 3-4 tane havuç yiyorum gün içinde. Ve 3 litre su içmeye çalışıyorum. Hayırlısıyla Sağlıkla uzun ömürlerle bebişlerimizi kucağımıza alırız insalah 🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤲🏻🤱🏻🤱🏻🤱🏻
DilanY Gnca31 sütü günde 1 bardak bolcaa suu önerildi işte bana da . Çarşamba benimde kontrolüm var hayırlısı olsun umarım güzel haberler alırız 🙏
cordelia Gnca31 Her gün kaşar peyniri, muz , evde mayalanmış yoğurt ye. Bi de bir iki kaşık pekmez ye. Bebislere kilo yapıyormuş bunlar. Ama suyu az olduğunda normalden daha az kilo alır dedi doktor bana. Ben de her gün düzenli beslenip bunlari tüketiyorum.