Canım bende tam 11.haftamda kanamam oldu. Önce fitil progestron kullandım tam kesildi derken bir daha geldi sonra vajinal jele geçtim 2.gün tekrar geldi doktorum korkma 3/4güne tamamen bitecek dedi bitti hala kullanıyorum yanlız benim kesemde bebekle ilgili bir kanamam yok kanama neden oldu onu bile bulunamadı. Çarşamba bakalım muanem var inşallah güzel şeyler duyarız artık 14. Hafta olduk hamd olsun