Bsrgnsdgr Merhaba, ben de kanama yüzünden 2 gün hastanede yattım. Dıştan kanamam kesildi ama kese içerisinde ufak bir alanda kanama hala var. Serum ve iğne tedavisi gördüm. Bugün evime geldim, Tuvalet haricinde kalkmamays çalış dedi doktorum. Haftada 1
İğnem var. 15 gün sonra kontrolüm var. İlk başta kanı görünce çok panik oldum ama hastaneye yatınca hemşireler o kadar rahatlattı ki bu durumu 9 ay yaşayan gebeler varmış🙏🏼 Bol bol dua ettim, içinizi ferah tutun...