burcuali38 cansukrygn mersin de oturuyorum ben özel olbamed hastanesi var ona gidiyorum.Valla alanları okuyunca şaşırdım ben 3 seferdir giriyorum hiç ücret ödemedim.Benim doktorum detaylıdada para almadı kendi makinesiyle inceledi.Burda okuyorum detaylı ücretlerini şaşıp kalıyorum 😁
eymaYlmazMergen burcuali38 bende mersinde oturuyorum. Doğum ücreti ne kadar acaba hastanenizde bilgi aldınız mı
Elosh Benim hastanede özel ama ücret almıyorlar. Bu herşeye para alanlar ticareti iyi biliyorlar belli herşeyleri para olmuş arkadaş!
burcuali38 eymaYlmazMergen canım ben Silifkede Özel Olbamed Hastanesi var oraya gidiyorum.Sigortamız yok ona göre sordum.Sigortasız normal doğum 1200 sezeryanda 1700 dediler sigortalıda bildiğim kadarıyla sezeryan 1100 normalde 800-900 arası galiba
Alperbaby Asyamduru Zenginler doğum yapmak için amerikaya filan gidiyor ya, bu gidişle maddi durumu olmayanlarda doğum icin doğuya gidicek 😄😃😂 düşünsene " ayyy şekerim ben diyarbakırdo doğom yapıcaaağmmm " filan 😜😜🙆🙆😹
Asyamduru Alperbaby öyle tabi😁 bende Doğum yapmak icin Batı’ya geldim ama orda muane ücreti 25tl idi burda 170😂