Nur178178 Zaten ilk baslarda ulturasyon da anlatısından pek iç acıcı bulmamıstım eşim erkek doktor istemiyordu ondan dolayı esra hanıma bir kez basladık, dedim belki hızlı anlatıyor eli çabuk, anlatısı önemli değil tatmin etmiyor ama dogumum güzel geçer dedim bana kordon boynunda zorunlu sezeryan dedi 38de aldı ebe kordonun boynunda olmadığını neden sezeryanı sectigimi sorunca ilk şoku zaten yaşadım dogum anında. Sonra sezeryandan 10 gün boyunca saga sola dönemedim cok şiddetli ağrılarım vardı hem yapışma hem 4-5 dikiş vardı bi gün sırt üstü yatmaktan sıkıldım artık sola dönüp yatayım dedim uyandım ki pijamam batmıs, bütün iltihap tarzı su akmış ve 1 ay boyunca o iltihap rengin de bişey aktı gazlı bezlerden cıkıp pijamam sabaha kadar batıyordu .. Kontrole gittim bu inanmadı aktıgına yaramın kenaarına bastırır bastırmaz o gelen sıvı heryere fışkırdı esra hanım tabi beklemedi öyle birşey daha sonra yağ nekrozu dedi batikon verdi gecmedi . Daha sonra baska doktora gittigim de dikişin yandan bi tık acılıp enfeksiyon kaptıgını ögrendik. Zorlu bi lsürecti kremler sürekli pansuman felan gecti cok sükür ama suan esra hanıma gitmeye cesaret edemedim eşimde erkek doktor fobisi ni yendi ve ismail beyin ismini çok duymus ona gidelim dedi simdilik cok memnum umarım dogumum o kadar zor gecmez. Baya kötü bir sezeryan anısı ama her sezeryan böyle değil tabi. Belki benim bünyemle de alakalı olabilirdi siz neden tam tatmin değilsiniz esra hanımdan acwba? 😰