Ebrukrtp defa life daha once oğlumu görüşmüştüm o hastaneye kadin dogumla ilgili hic bilgim yok acikcasi ya cok karisik kafam ben daha once hayat hastanesinde selda bahce hanim agitmistim onceki dogimda ama doğumuma o girmedi kendisinden cok memnundum oysaki ebeden memnun kalmadim cok kafam karisik gittigim doktorun iyi olmasindan ziyade doğumada girmesini istiyorum sonucta herseyimi ve beni bilen o son gun yanliz bırakması olmuyor iste