Haticemre21 bence üzülmeyin ya verirsiniz yani hiç verilmeyecek bir şey değil ki 😊şuan bir şey olmaz bebeğiniz için kilo alıyorsunuz daha sonra verirsiniz 😊ben mesela 4 ay kilo almadım tersine zayıfladım ama 5. Ve 6. Ayımda kilo aldım hızlada alıyorum kim bilir son ayda kaç kilo olurum ama pek önemsemiyorum çünkü bebeğimiz için yapıyoruz bunları😊❤️