Merry06 Ben 20+4 haftalik cok sükür iyiyiz benim doğumum 24 mart insallah💙 bende dün girdim ayrintiliya..
Kbrbydkk Zeyzeyn insallah canım benim dua edip de gir içini ferah tut. Güzel haberler alırsın inşallah😍😊😍
Neslihan_topcuu988 Zeyzeyn ewt ikisi de kiz cok sukur sagliklilar hatta birinin adini bile netlestirmistik babamiz digerinin de adini netlestirdi derin ve deren bizimde gelicek
Asd92 Zeyzeyn iyiyşz şükür canm sen nasılsın.? 22+2 olduk ili gün öce ayrıntılı ultrasona gittim. Haftasıyla uyumlu kilo ve boy dedi. Bir sıkıntı çıkmadı şükür
Hzr_7714 Zeyzeyn 22+2 olduk elhamdülillah ❤ Detaylida Rahim kisaligi cikti 25mm olmus dinleniyoruz yata yata buyuyoruz kizimla . Saglikla gelsin miniklerimiz insaallah 🙏❤🤓
Buse62 Bende 20+3 ayrıntılı için ayın 18 ine gün verdi banada ben cinsiyetini de hala ögrenemedim her ultrasona girdigimde değişiyor
Faatmaace Kızlar bizde 21+3 haftalığız geçen hafta girdik detaylı ultrasona beyinde kist gözüktü ama doktorumuz omurilik sıvısı toplanıyor 28. Haftadan itibaren dağılıyor dedi duyanınız oldu mu aha önce ilk hamileliğim internettende araştırdım olabiliyormuş ama Yinede içim huzursuz
Zeyzeyn Faatmaace hic duymadım ama doktorun bi sakinxa gormediyse korkma canm demekki cogu bebekte olagan sey geciyomus zamanla