tugbadm Lindam kuzum bilemem ama zaten hafta 2-3 kez uyguluyorsun fazlasına gerek Yok araştır dikkatlice uygula canım Doğum sancısında bile öneriyorlar yortık olmasın diye
Lindam Gulsengoksun tamam canım ben yarın doktoruma da sorayım 32’yiz 2 hafta sonra başlarım en azından