Demetdemircioglu Derderya benim dogum yaptigim hastanede yasak degildi cantam bile yanimdaydi sancim siddetlenene kadar telefonda takildim 😊
BuseYener48 Valla benimde en çok korktuğum şey bu ama Mugla da yaşıyorum Üniversite hastanesine gidiyorum ve öğrendim ki yanında bayan gelebiliyor çok sevindim hatta doğumanevi kapısında bekleyebilirica eşin dediler özelde böyle bir politika çok saçma bence
tgbactn Eflatun hislerimin tercümanı oldun resmen cnm, bnde aynı şeyden korkuyorum hem ilk doğumum olcak zaten korkum var, bide odada yalnız kalma düşüncesi dha da korkutuyor 🤦♀️