Steacher Haklisin canim aslinda kiloya takilmiyorum fazla. Suan benim her an dogurma riskim var, ikinci gebeligim bu, ilki sezeryan oldugu icin dikislerim cok incelmis. Istiyorum ki kuveze girmesin 1 haftacik daha dayanabilirsek cok guzel olucak. Bugun doktorumda dedi ne kadar kalsa karninda okadar iyi, 200 gram bile alsa karninda bu bizim icin cok iyi olur dedi. Cigerleri icinde iyi olur. Iki doz ciger gelistirici yaptirdim. Bakalim saglikla gelsin insallah 🙇♀️