anjel_selinaa Ggamze Hayırlısı olsun ilk bebeğim ondan hiç farketmez ama belli olursa hemen yazıcam:)
anjel_selinaa Ggamze Aynıyız 15+2 bende de pek yok artık mide bulantısı ama gece nedense çok acıkıyorum :)
Ggamze anjel_selinaa bende gece çok acıkıyorum gündüz yiyesim gelmiyor sanki gece içimden canavar çıkıyor ne yesem diye 😂cinsiyet bellimi
Poncik77 Ggamze benim de göbeğime koyduğumda sanki kalbim göbeğimde atıyordu öyle bişi mi yoksa bn onun dışında bişi hissetmedim hiç ☹️
anjel_selinaa KAylaaa canım hamilelikte baş ağrısı çok normal benim 1 hafta süren başağrım bile oluyor
KAylaaa anjel_selinaa benim de yaklaşık 10 günden fazla süredir hiç geçmiyor :(( tansiyonum düşüyormuş. Sebebini buldum. 9-5 çıkıyor genellikle
asyaa15 mavera amiiin inşallah canım bnde 14+4 üz. Bi ay snra dedi doktor kontrol nası beklicem ozmn a kdr bilmiyorum. 😊 banada %70 erkege benziyor dedi
asyaa15 Ggamze oh ne güzel ye walla. Brnde yiyorum ama aşırı degil. Normal olarak yiyorum. Tek belirtim suan pek bsey yok.😁 rabbim saglık versin inşallah iyidirler.
musmutluanne_ Ben sanki hisseder gibiyim ya göz seyirmesi gibi bişeyler oluyor birde yüz üstü yatınca karnım kalp gibi atıyor 🤷🏻♀️Bu arada 15+4🥰
anjel_selinaa KAylaaa benim genelde tansiyonum normal çıkıyor ama bende migren de var belkide ondan uzun sürüyor...
KAylaaa anjel_selinaa Rabbim şifa versin inşallah. Çekilmiyor ağrı, üstelik ilaç kullanamamak çok kötü
anjel_selinaa KAylaaa Evet canım maalesef ilaç kullanamıyorum, ama zaten normaldede sevmem kullanmayı. Bide hergün kullandığım progestan ilaç ve oksapar iğne var onlar bile fazla geliyor bana