asyaa15
15+2deyim çok mide bulantılarım vardı fakat birden Yok oldu .şuan rahatım .hareket olarak göbeğim kalp gibi pıt pıt atıyor .ama insanlar bu haftalarda birsey hissetmezsin diyor .mide bulantılarım geçtiği için özelliklerde geceleri ne yiyeceğimi şaşırıyorum 😂