Ogrtmnglsm Son durumlarınız neler kasım anneleri safaklar kaç sezeryan dogum mu normal dogum mu yapacaksiniz heyecanı var mı sezeryan olacakalar edindiğiniz bilgiler neler.
Gulsum4747 Ogrtmnglsm şafak 7 hala tık yok aşırı kasık bel ağrısı yasıyorum hareketleri çok canımı acıtıyo
Zlmdemir Ogrtmnglsm benim 38+6 ama karnımın alt kısmında kramp tarzı sancı var. Ama şiddetli yAni.acaba bebek mi geliyor yatakta duramadım ayağa kalktım.bugün doktordaydım açılma sancı vs yok demişti.alttan muayene de etti.ama şimdi bir tuhaf agrı var.
Ogrtmnglsm Gulsum4747 bizim son 9 ama sezeryan olacağım için son 9 bende de ayni şikayetler var 37 haftaligiz sağlıklı doğumlarımız olsun Inşallah
Twrly Şafak 11. Bende de tık yok valla normal doğum ilk gebeliğim. Bunda da sancimi bekliyoruz bakalım🤷. Allah hepimize sağlıkla kucağımıza almayı nasip etsin
Hilahila Bende de sulu akıntı var hatta ara ara acaba suyum mu geliyor diye düşünmüyor değilim. Pazartesi kontrolümüz var. Doktora kalırsa 1 haftası var. Gebelik kolestazı var 38i geçirmeyiz suniyle başlatırız demişti. İnşallah kendiliğinden gelir. Bir kaç gündür göbeğim iyice indi ve bebek çok toplanıp sertleşiyor. Bazen de baskı yapıyor çıkacak gibi. İnşallah haftaya kendiliğinden gelir. Kilosu da önde bekliyoruz. Sağlıkla gelsin minnoşlar 🙏🧿
Eime Ogrtmnglsm canım ilk gebeliğim tansiyon yüksekliği sebebiyle sezaryen oldu buda oyüzdem sezaryen yine tansiyonum da yüksek zaten
annevebebek17 Bende 36+3 um sezaryen olucam nasipse yarın doktor kontrolumde gün verecek doktorum 😊 akintim arttı baskı var ağrım var sanki heran dogurucam tuhaf hallerdeyim allah yardımcımız olsun inşallah..
Ogrtmnglsm Zlmdemir Muyaneden sonra doguran cok kisi duydum doguran imkanin varsa gorun doktora canım
ucmgk21 36+6 yız hafta içi kontrolde belli olacak ne olacaksa. Akıntı iki gündür fazlalaştı merakla bekliyoruz
Irem1317 Şafak 19. Çatı ve kasık ağrım çok fazla iki haftadır. Şimdilik normal doğum gibi görünüyor ama ne olur bilemiyorum. Sağlıkla doğsun bebişlerimiz🤲🏻