Leylus Happymamizmir ya gercektenmi burda baya konuşuldu bu konu herkes etsizin bi zararı yok falan diyordu aşırı derece çok seviyorum etsiz haftada 1 falan yiyorum doktora sormak gereği duymamıştım 😞
Gzdb1018 Ay kızlar seviyorum sizi içimi rahatlattınız geçici bir şeymiş demek tez vakitte geçer inşallah 😁
Leylus Gzdb1018 aynen öyle canım yapmasıda zor oluyor inadina yiyesim gelmiyor yani zararlı olan şeyleri yiyip içmiyorum bence kola kahve maydonoz vs aklıma gelmedi şimdi tam 🙈😂
Gzdb1018 Kubraomer04 aynen ya sükür hani bulantı da cok kötü bisey tabiiki ama böyle olması da pek iyi degil 😁 dogumhane kapısından gecemicem böyle giderse
Gunesimoglum Gzdb1018 😁ya geçiştirmek için napayım ama sürekli aç hissediyorum yalnız olmadığıma bu kadar sevineceğim aklıma gelmezdi 😁
Gzdb1018 Leylus canım cigköfte ben de haftada 1 tane mutlaka yerim canım istiyor bence etsiz olduğu için bir zararı yoktur bulgur salça baharat fln var içinde yani normalde de yediğimiz şeyler