Betulsna çok teşekkür ederim çok güzel dile getirmişsin. 8 aydır deniyoruz ovulasyon testi kullanıyorum ama olmadı bi türlü ben yıl başına kadar bekleyim diyorum olmadı tedavi için giderim dedim doktora ben incir kuru Yapıyorum hayit tohumu da aldım ama ona başlamadım sen hamilesin hamilelerin duası kabul olurmuş ne olur banada bizlerede dua et..Inş bi gün bende çift çizgiyi görebilirim.rabbim banada nasip eder🤲senin adına çok sevindim rabbim sağlıcakla kucağına almayı nasip etsin ins🌸🤲🤲🤲🌸