Burcu2121
Sağolasın cnm bnm. Rabbim sizlere de en kısa zmnda nasip etsin. Hiç bir kür felan yapmadım cnm. 11 aydır deniyoruz Ocak ve haziran ayı olmak üzere 2 kimyasal gebeliğim oldu. Gebeliklerden sonra 1er ay korunduk. Sonra korumasız devam ettik. 5. Ayda yani bu ay hamile kaldım. 2 ay ovulasyon takibi yaptım. Yani bu ikinci ovulasyon da çok şükür nasip oldu. Tavsiyem ovulasyon testi alın ve onlarla takip edin. Telefon uygulamalarına güvenmeyin.Ve de kesinlikle ilişkiye girerken aklınızda çocuk olmasın. Her adet oluşumda ağladım. Tabi duayı da eksik etmedim hiç.
Artık bu ay da olmazsa doktoruma gidip bizim çocuğumuz olmuyor artık hangi tedaviye başlayacaksanız başlayalım diyecektik ama Rabbim dün mübarek günde mucizemizi bize gönderdi, çift çizgiyi görmek nasip oldu. Beklemek zor hele de çevre baskısı altında beklemek daha da zor. Rabbim herkesin kucağını doldursun 🤲💜