Feyza35 Kızlar ben da Sakarya’da yeni sayılırım. Hastane tecrübemiz yok o yüzden. Konak hastanesini beğenmeyenler neden beğenmiyor acaba?
1anneadayi_ Uzunyolculugumuz aaa evet nasıl istemediler ya, yaa doğal yöntemlerle anlatması da çok güzel öyle degil mi içimiz dışımız ilaç oldu ya gerekmedikçe ne güzel ala hanımda aklımda 👍🏻☺️
1anneadayi_ Denizay iyi olmuş canım değiltirmen ya hayır doktor çok önemli sanki sürekli hamileyiz , onlar bir sürü hamileyle uğraşabilir Bu işin senin ki hamileyken zaten pskolojimiz alt üst oluyor sen doktor olarak toparlaman lazım
1anneadayi_ Alisalpa her hangi bişey olduguunda rahatça arayabilirsin yani peki sen mi istedin direk verdi mi bişey olursa haberleşelim diye yaane güzel 😍
1anneadayi_ Eminecem3 ay maşallah ya sedat bey doğum in ne diyor peki sezaryen yönlendiren mi normal doğum taraftarı mı ? 😊 bazı doktorlar sezaryenci falan diyorlar 🤷🏼♀️
Aysgl0404 Orhan solakoğlunu önerebilirim ben 25 haftalik hamileyim bundan once bi kimyasal gebeligm oldu herseymle dört dörtlük ilgilendi ne zaman istersem arayabiliyodm bi telefon uzagmda dedigi hersey gercektwn cikti ve oldu cok ilgili baba bir doktor cark caddesinde muayenesi var ama dogumu ya beyhekimde ya konakta yapiyo ama beyhekimi öneriyo kendiside gebelerin tecrübesi acisindan orhan beyi de bi dusun derim
Aysgl0404 1anneadayi_ cark caddesine simit sarayın tarafindan girdiginde 2 magazadan sonra girisi var 2. Kat