1anneadayi_ canım benım iki tane sağlıksız gebeliğim oldu ne sevilay ne gülten ilgilendi bu sefer yine hamile oldugumu ögrenince yakın diye ala hanıma gittim sonra değiştirim diye düşündüm ama gerek kalmadı samimi güler yüzlü herseyi tane tane anlatıyo ve bana direk hamile oldugumda tahlil yaptı önceki tahlillerimi istedi sevilayda Gülten de benden hiç tahlıl istemedi tahlıl yok dedim nasıl yapmazlar nasıl doktormus o dedi yanı