Sbnm06 canım ben aşılamaya ne kadar verdim bilmiyorum eşim pek söylemiyor böyle seyleri bana, özel Medline hastanesi Adana prof ahmet barış güzel doktorum. Ben her zamanki gibi hapla yumurta büyütüyordum femara kullanıyorum. Adetin ikinci günü gittim baktı kist falan yok ilaca başla dedi dördüncü gün hapa başladım beş gün kullandım bıraktım o şekilde yumurta takibine gittim. Eğer bu ay tutmazsa diğer ay iğneyle büyütecek muhtemelen.bu ay bi tane yumurta büyüdü bende iki tane büyümesi daha iyi oluyor.Yumurta belli büyüklüğe gelince çatlatma iğnesi vuruldum 36 saat sonra yani dün sabah 10 civarı aşılamam yapıldı. Bende çok korkuyorum korktuğum gibi çıkmadı doktorumun da eli pratikti. İşlem on dk sürüyor düşünmene bile gerek yok. Yaptır canım. Benim olmaması için bi sebep yok pkos bar hafif. İki aşılama yaptırıp hemen tüp bebeğe geçmek istiyorum yaş 30 oldu sorun yok bekle bekle dediler zaman geçiyor valla