Tubasim İlk aşılamamı bugün yaptırdım kızlar,bugün 4.evlilik yıldönümümüz,cuma ve mevlid kandili 🤲hepinizden dua istiyorum.Rabbim bana ve evlat isteyen herkese bugünün yüzü hürmetine en yakın zamanda hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin 🤲❤️
Mlke Tubasim amin canım benim bu güzel mübarek günde hepimize dua ettim bu ay alalım hepimiz güzel haberler insallah🙏🙏🙏
Merve6475 Tubasim rabbim yüzünü güldürsün canım hayırlı sağlıklı evlatlar nasip etsin inşallah sana ve isteyen herkese 🤲
Tubasim Merve6475 insan bu yoldan geçince daha iyi anlıyor değil mi 🌸 çok dua et bizlere.hamilelerin duası kabul olur Allah’ın izniyle ❤️🤲
Tubasim minikmucizem1_ sandıgım gibi değildi çok korkuyordum, rahim filmim kadar acılı değildi . Umarım hayırlısıyla pozitif sonucu alırız
SecilM Tubasim hayırlı uğurlu olsun inşallah Rabbim mübarek gecenin yüzü suyu hürmetine hayırlı haberler duyursun. Nasıl geçti aşılama, korktuğunuz gibi değildi demi?
Tubasim SecilM insallah canım amin 🤲 evet korktuğum gibi değildi, Demir spekülüm kullanmadılar çünkü 🙈 çok şükür atlattım umarım sonucu da güzel olur
Edanur58 Tubasim amin canım inşallah hepimize nasip eder bişey sorucam bu aşılamayı ne kadara yaptırdınız
Merve6475 Tubasim anlamazmıyım kuzum öyle iyi anlıyorum ki dualarım sizlerle herkesin kucagını doldursun rabbim 🥰