Htc2604 canım ben 12. Haftama girdim. Her an her saniye o korkuyu yaşıyorum başından beri. Kaygılanmak anneliğin doğasından galiba. Her hafta doktora gidiyorum, doktorum da alıştı hemen kalbini dinletiyor rahatlıyorum😊 iki kere kanamam oldu halimi görecektin. Ama şükür herşey yolunda gidiyor, minik minik hareket bile ediyor ultrasonda görüyoruz🙏🏻 Allah’a emanet bebeklerimiz sen bol bol dua et. İnşallah hepimiz sağ Salim kucağımıza alalım 🙏🏻