Htc2604
Gebeliğin her günü ya da her haftası aynı derecede şikayetlerle geçmez, her gün göğüs hassasiyeti yaşamayız bu bebeğimize bir zarar geldiği anlamına gelmiyor. Tabiki ara ara şikayetler olabilir.. 9 ay boyunca her gün işkence gibi zor geçiren de oluyor, hiç bir kez bile kasık ağrısı, bulantı yaşamadan doğuran da..
Allah ömrünü verdiyse gelir dünyaya siz içinizi daima ferah tutun, en korunaklı yerde meleklerimiz. Allah sağlıkla kucaklarımıza almak nasip etsin ☺️🙏🏻