Emine692
Bizde 39 olduk bugün. Kontrolümüz vardı bugün sancı filan çıkmıyor çok az görünüyor nst de. Açılma yok bebek aşağıda ama gelen giden yok. Beyefendiye haftaya Cuma’ya kadar müddet verdik 🤣🤣😂😂gelmezse 15 Kasım’da yatışım yapılıyor.. Şu mübarek günün hayrına hepimiz tez zamanda alırız inşallah bebeklerimizi kucağımıza🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 (Amin)🌺🌺🌺🌺