Sirin96 benim de öyle çok yanıyor.doktor mide koruyucu vermisti oda bitti sürekli kullanmak iyi değilmiş diğer doktorum önermedi.gaviscon şurubu da vermişti yanında şurup mide mı bulandırıyor .soğuk süt,maden suyu ,leblebi kuru üzüm ,galeta ile bastırmaya çalışıyorum belli bı sure etkili sonra geçiyor etkisi