Deletedmom6 shsn Valla ben ilaç kullanmıyorum hiç kullanmamayı da tercih ediyorum . Varsın yansın midem😄
MrsAkkurt shsn Ben çok memnunum şahsen isterseniz danışın doktorunuza canım umarım size de iyi gelir inşallah
Bsr_1 Sirin96 ben 4. Aydan beri çektim 8. Aydayım ne kullandıysam geçmedi bu hafta lansor verdi doktorum çok şükür kesti canım kullanabilirsin Bi zararı da yokmuş🤗
Deletedmom6 shsn Acı eşiğim yüksektir de birde böyle normal olan sürekli olan şeyleri hiç takmıyorum doktoruma bike sormuyorum
symydgr0302 Sirin96 gaviscon içebilirsin zaten bitkisel doktor tavsiyesi olmadan bile eczaneden gidip alabilirsin ben aylardır yaşıyorum artık miğdemde birşeyleri fokurdadığını hisseder gibiyim o kadar kötü oluyorum
shsn symydgr0302 nasıl yemek yiyorsnz peki ben 2gndür hiç bişi yiyemiyorm ve kötü hssdiyoem kendmi. Su bile içsem midem fokurduyor
Hatice3467 Sirin96 gaviscon iç başka çaren yok bende aynı durumdayım ama sadece şurup olanı tablet değil
Musal Sirin96 aynı durumdayım bir haftadır artık ölüyorum yanmasından. Ne yapsam geçmiyor çok zor gerçekten suan 32+4 üm
Ummesud Valla bende daha dün gece ağzıma acı su geldi uykumdan kalktım o derece yani. Daha kötüsü midemden gelen acı su genzime kaçtı 😔😔 dedim ölüyorum bu ne. Saatlerce geçmedi hala boğazım yanıyor ama yapacak bir şey yok anne olmak ve günahlarımıza kefaret olacak çektiklerimiz inşallah. Naneli şeker yiyip hafif soğuk su içtim iyi geldi. Ama hala gece beni uykudan kaldıran travmayı unutamıyorum ve korkuyorum yine olur diye. Hamur işi yemeyin , ayçiçek yağı mısır yağı bunlarda çok ağrıtıyor acı baharatlı hiç demiyorum zaten bunlardan uzak durunca hafifledi en azından.
Bugurix Sirin96 Merhaba doktorum bana panthec tablet verdi sabahları ac karnına içiyorum hamilelik şüphem olduğu için vermiş hamilelere de bunu veriyorum dedi 1 haftadır neler çekiyordum kurtuldum çok şükür sizede tavsiye ederim ☺️
symydgr0302 Bugurix her hasta içemiyor olabilir ama gaviscon öyle değil bitkisel zaten doktor da reçete olarak yazabiliyor yazmadan da alınabiliyor