Almila08 ya çok seviyorum. Yakınlarım mutlu etmek için avokado alır bana😋😋 öncelikle yumuşamış olması lazım, sertler acı olur yiyemezsiniz. Böyle şeftali gibi olcak dokunduğunuzda. Çatalla çok kolay ezebileceksiniz. En çok bence haşlanmış yumurtayla yakışıyor. Bir de cevizle karıştırıp kahvaltılık sos gibi yapıyorum. 1 tane tamı yemeyin çok yağlı midenizi bulandırabilir, ayrıca 1 tam sivilce yapıyor bende yarısını bi gün yarısını diğer gün yiyorum.