Almila08 Merhaba kızlar benin avakado yemem lazım ama tadı hiç damak tadıma uygun degil aranızda yiyebilen var mı ya da lezzetlendiren ?
ozgeya Almila08 rendeleyip salatalarınızın içine ekleyebilirsiniz. Ya da olgunken ezip limon karabiber ekleyip Ya da yine ezip bal ceviz ekleyip tüketebilirsiniz Ekmeğe sürüp yemek güzel oluyor.
ucmgk21 Almila08 sevmiyordum ama şimdi vazgeçemiyorum ezip tuz limon ve zeytinyağı ile kahvaltıya, akşam yemeğine herşeye yakışıyor. Üçüne minik minik kuru soğan da doğruyorum bazen 👍🏻👍🏻
Monna Almila08 ben de sizin gibiydim ama sonraları çok hoşuma gitti hiç tatlandırmadan yiyorum artık 😋 ama limon sıkıp üstüne kuru nane atarak da deneyebilirsin
asli_kerem Sarımsak inanılmaz yakışıyor. Limon sarımsak tuz ve biraz pul biberle ezin kahvaltılarda yemeklerde ekmeğe sürüp yiyin 👍🏻
asli_kerem Sinm aslında o kadar güzel bir besin ki herkesin yemesi gerekir sanıyorum. Zararı yok bolca faydası var
gulsahygt07 Bende iki güne bir yiyorum sabah kahvaltısında çok faydalıymış ama ben sarımsak koymuyorum sabah sabah kokuyo hoşlanmıyorum tadındanda
ucmgk21 Almila08 beklemeniz gerekiyor. Ben ağaçtan kopardıktan sonra 3 4 gün bekletiyorum yumşuyor ama pazardan aldıklarım 2 gün sonra yeme kıvamına geliyor
Utayturku Almila08 elma yanına oda sıcaklığında bekletin bi kaç güne yumuşuyo. Ama yumuşadığında sabun gibi hiç sevemedim ben 🤮
Monna Almila08 yumuşak olandan alın. Sert aldıysanız gazeteye sarıp bi iki gün bekletin yumuşar. Sertken yenmez zaten