Nurersel Ben de aynı şekilde 😔 Bırakabilenlere o kadar imreniyorum ki.. Mücadele etmeyi bırakmamak lazım, herhangi bir canlıya bilerek zarar veremezken canımızdan sakındığımız kendi bebişlerimize veriyoruz 😔 Sonradan pişman olmadan bu işi kökünden bitirmeliyiz 🤷♀️