Nefesss- Malesef.. Bırakmayı çok denedim ama olmuyor bir yandan vicdan azabı bir yandan yoksunluk insanı çok yoruyor.. Doktorum bağımlılık stresi de çok zararlı belirli bir sayıyı geçme azaltarak bırak dedi. Bazı günler adeta sigarayı yiyesim gelse de çok çok az içiyorum artık. Çevre baskısından da gına geldi inşallah bırakabiliriz 😔